måndag 23 mars 2009

Var precis inne och läste Mikaels blogg och fick ett starkt sug för att skriva lite på denna blogg. Precis som han nämner har jag med oro lyst med min frånvaro på denna sida. Allt för mycket tid går åt till att förbereda lektioner och tematiskt arbete. Måste säga att det känns väldigt skönt att temat drog igång och att få släppa tankarna, känns som att jag och Stefan är sammansvetsade för alltid med vårt lilla humlineprojekt.
Blev glatt påmind om att jag snart ska få göra som Mikael och avsluta en massa läsprojekt. Umeå på fredag = 26 timmar tåg, turne som startar den 8e och med väldigt många timmar i bussen. Jag hade tänkt att jag ska hålla er uppdaterade på denna blogg när jag är iväg och se om jag kan få upp bilder och andra betraktelser. Här är städerna jag ska till, (vad ska jag inte missa):
Dresden
Wien
Graz
Erfurt
Liepzig
Berlin
Chemnitz
Frankfurt
Liege
Duisburg
Hamburg
Köpenhamn

Nänu får jag nog tillbaka och rätta lite arbete. arbeit arbeit...

2 kommentarer:

  1. Var det inte jag och Stefan som skulle åka utomlands? Jag gillar dock din resa till Umeå...

    SvaraRadera
  2. Lite dålig fart på bloggen på sistone!
    Nu hoppas jag på en reseskildring från Japan.

    SvaraRadera