måndag 9 februari 2009

ett kort från min korta

Känner att jag måste uppdatera lite här för det ser ju för tråkigt ut när det inte händer något. Men det ska ju sättas pilar under denna vecka så tiden är något knapp. Måste ju rätta upp massa arbeten och uppgifter som Stefan har lämnat ut och sedan bara lämnat =) Nä jag ser det som en stor ära att få rätta uppgifter som är skapta av denna gigant och kämpe. En stor eloge till Stefan för hans kamp mot beroendet!!!


Nä men innan jag ska fortsätta med mina pilar så kommer här den tredje boken i min lista:


Bernard Werber - Myrorna


En civilisationskritisk roman med parallella handlingar där man dels får följa livet i en myrstack samt ett barnbarns strävan att förstå sin döde släkting. Väldigt länge sedan jag läste denna bok men den har satt djupa spår i mitt medvetande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar