tisdag 20 januari 2009

efter många om

Efter två veckor i detta paradis som Humanus utgör har jag nu äntligen landat och kan ta mig lite tid till att göra det som verkligen betyder något, nämligen presentera min otroligt viktiga, personliga, uttömmande och politiskt korrekta blogg.


Jag har påbörjat detta första inlägg åtskilliga gånger men slås gång på gång av den höga standard övriga blogg här på andra våningen har och känner pressen. Jag ska göra vad jag kan för att bli upptagen i detta underbara gäng.



Det har varit intensiva och häftiga litterära diskussioner kring ämnet som Tobbe startade och därför kommer första boken i min lista här:








Erlend loe - Expedition L



En underbar roman om nyfikenhet och att ifrågasätta erkända sanningar samt det viktigaste av allt, manlig vänskap. Kan det bli bättre?

3 kommentarer:

  1. Haha, kan ju säga att ditt första inlägg var bättre än de flesta andra 2-våningsbloggarnas första inlägg, så du är på god väg.

    Ser fram emot en kontinuerligt relativt ofta uppdaterad blogg nu!

    välkommen in i bloggosfären.

    / Tom

    SvaraRadera
  2. Tom har onekligen en poäng även om ingen bloggar på andra våningen (det finns inga våningar det finns bara Humanus).

    Välkommen till bloggosfären!

    SvaraRadera
  3. Eftersom första gången skall vara den svåraste är det onekligen en bra början ; )

    SvaraRadera